Arkadaşlar bikaç kişiye mesaj gönderdim diye mesaj gönderme yetkilerim kaldırılmış.. fakat asla rahatsız edici veya kötü içerikli mesaj göndermedim bunu geri nasıl açarız yardımcı olabilirmisiniz ?
Facebook diğer kullanıcıların rahatsız edici bulabileceği eylemleri engellemek için bazı sınırlar koymuştur. Bu sınırlar sitedeki bazı özellikleri ne kadar hızlı kullanabileceğinizi belirler. Facebook, aşırı mesaj yolladığınızı tespit ettiği için uyarıldınız.
Ayrıca, mesaj yollamanız geçici olarak engellendi. Bu engel birkaç saatten birkaç güne kadar sürebilir. Ne yazık ki, bu engeli sizin için kaldıramayız. Bu özelliği kullanmaya devam etmenize izin verildiği zaman, lütfen sınırı tekrar aşmamak için tedbirli davranın. Dikkatinizi çekerim ki, uyarılmanızı gerektiren sınır basit bir sayıdan ibaret değildir ve değişik etkenlere bağlıdır (hız, zaman ve nicelik gibi). Güvenlik nedenlerinden ötürü, bu sistem hakkında daha fazla bilgi veremiyoruz
Facebook diğer kullanıcıların rahatsız edici bulabileceği eylemleri engellemek için bazı sınırlar koymuştur. Bu sınırlar sitedeki bazı özellikleri ne kadar hızlı kullanabileceğinizi belirler. Facebook, aşırı mesaj yolladığınızı tespit ettiği için uyarıldınız.
Ayrıca, mesaj yollamanız geçici olarak engellendi. Bu engel birkaç saatten birkaç güne kadar sürebilir. Ne yazık ki, bu engeli sizin için kaldıramayız. Bu özelliği kullanmaya devam etmenize izin verildiği zaman, lütfen sınırı tekrar aşmamak için tedbirli davranın. Dikkatinizi çekerim ki, uyarılmanızı gerektiren sınır basit bir sayıdan ibaret değildir ve değişik etkenlere bağlıdır (hız, zaman ve nicelik gibi). Güvenlik nedenlerinden ötürü, bu sistem hakkında daha fazla bilgi veremiyoruz
0 yorum:
Yorum Gönder